آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

شیرین زبونی

1392/7/6 18:04
نویسنده : ویدا
906 بازدید
اشتراک گذاری

لامپ جلوی در خونه عوض شده و نورش خیلی زیاده، آرام تا چشمش خورد به نور گفت؛ وای چه نورِ کوری!

منظورش این بود که از بس نورش زیاده کور شدم

#

با صدای بلند سوت می زنم ( با یکی از سوتهای آرام) صداش خیلی بلنده آرام گوشش رو گرفته می گه؛ وای چه صدای کری!!!

منظورش روشنه گمونمچشمک

#

 برای بچه ها قصه تعریف کردم و ازشون خواستم که قصه رو نقاشی کنن ( ایده رو از وبلاگ زینب گرفتم)

، آرام به ویانا می گه ؛ ویانا من می خوام با تمام وجودم نقاشیمو بکشم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب
4 مهر 92 12:53
خیلی بوسش کن این نو کور رو!!!!!!!!!!!!!!! من کشته این کلمه ها و جمله ها قصار هستم
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:06
سلام من جیران هستم 14 سالمه ومدتی که وبلاگ ارام جونو میخونم ماشالا خیلی شیرین زبونه
الهه مامان یسنا
9 مهر 92 11:22
اليما
13 مهر 92 8:05
چه نور كـــــــــــــــــــــــــوري