آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

بدون عنوان!

1392/8/2 0:01
نویسنده : ویدا
2,102 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها نوشتنم نمی یاد، بارها دلم خواسته یه مطلب جدید ارسال کنم اما حس نوشتنش رو نداشتم.

مثلا" تو این عکس اون ستاره دریاییِ ناز و کو چولو سوژه منه، آرام حسابی باهاش سرگرم شد، اول کشفش کرد بعد بررسیش کرد بعدم می خواست براش لونه درست کنه، اسمشم گذاشت پاتریک!!!

اما این که این قصه چطوری شروع بشه و چطوری به پایان برسه، چالشِ یکی دو روز منه و آخرش هم محکوم به پست نشدنناراحت

خوب البته در این یه مورد گویا محکوم نیست!!!

 

اینا رو گفتم که نبودنم رو موجه کرده باشم، موجه بود آیا؟!

ضمنا" اگه راه حلی سراغ دارین به گوش جان می شنویم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگس مامان کوروش
2 آبان 92 4:21
عزیزم... چه دختر نازی دارین. مطالبتون هم قشنگه. علاقمند شدم و چند تاشو خوندم. خدا ببخشه آرام نازنین رو. پسر من کوروش 3 ماهه ست تقریبا. با اجازه لینکتون می کنم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و دوست داشتید لینکم کنید.
عسل
2 آبان 92 17:01
کلی ذوق کرده ستاره دریایی پیدا کرده ها. یا از رو تعجب بهش خیره شده؟؟؟
جیران بخشنده
3 آبان 92 9:40
همیشه شاد باشید آرام جونم خیلی دوست دارم
مامان نیروانا
8 آبان 92 14:39
بابا تو که استادی ویداجون!
کلاً هم موجهی عزیزم. نبودن هات پیش این بودنِ به این زیبایی هیچ نیست.
عاشق این آرامتم که حسابی دریاییه.
برقرار باشین



به پای شما که نمی رسه استاد فریبا ما باید جلوی شما لنگ بندازیم.
سولماز
24 شهریور 93 23:09
سلام لطفا پیش ما هم بیایید