آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

وقتی مامان باشی....

1392/8/6 0:31
نویسنده : ویدا
2,239 بازدید
اشتراک گذاری

ما امروز کلی ذوق مرگ شدیم!  چون اصولا" مادر ندید بدیدی هستیم!!!

این پرنده کوچک خوشبختی ما امروز لباس باله پوشید و دل ما رو برد حسابی، حالا داریم می ریم مهد کودک تو بغل منه، سرشو کرده تو گردنم که به گمون خودش کسی نبیندش و یواش تو گوش من می گه؛ مامان حالا هر کی منو ببینه فکر میکنه من یه فرشته امبغل

 

متاسفانه در این یه مورد هیچ عکسی نداریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

جیران بخشنده
6 آبان 92 14:44
عزییییز دلم
مامان نیروانا
8 آبان 92 14:36
الهی فداش بشم من. آیینه ی آیینه ست قلبش. ببوس فرشته جانم رو


خدا نکنه فریباجون مرسی.
مریم مامان مهتا
8 آبان 92 16:26
فرشته کوچولوی زیبا با لباس باله واقعا رویایی میشه


آخ گفتیییییی
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:42
وایییییییییییییییییییییییی



زینب
12 آبان 92 8:19
حالا اگه ما دوست داشته باشیم فرشته کوچولو رو ببینیم چی ؟ ... بوسش کن هزارتا


خودمم دلم می خواد یه عکس اینجا باشه.
پارسا
13 آبان 92 10:16
سلام آرام جون سلام خاله ویدا
خوبی
حتما آرام جون خیلی مامانی شدی.
یه باره دیگه که لباس باله پوشیدی رفتی مهد به مامانت بگو عکس بگیره بزاره تو وبلاگت که من ببینمت . آخه دلم واست تنگ شده.


سمیه خیلی دلم براتون تنگ شده
اليما
28 آبان 92 15:36
دخترك!!! آن هايي كه تو را هم نديده اند شك ندارند كه فرشته اي ...