آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

کریسمس مبارک!

1391/10/4 22:08
نویسنده : ویدا
496 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی توی محله ارمنی ها این چند روزه بد جوری حال و هوای منو کریسمسی کرده! دلم می خواست آرام یه عکس با حال و هوای سال نو میلادی می گرفت با درخت کریسمس و بابا نوئل و اون کلاه قرمز منگوله دارش.

اما آرام به خاطر اینکه این چند روزه خیلی دکتر و آزمایشگاه رفته از فضاهای غریبه می ترسه، امروز رفتیم آتلیه و خیلی مضطرب شد و بی تابی کرد، برای همین بی خیال عکس شدیم و رفتیم kids club مجموعه انقلاب، اونجا یه درخت کریسمس گذاشته بودن واسه مراسمِ فردا، هنوز دکور کریسمسشون حاضر نبود اما من  یه  چند تا عکس از آرام گرفتم.

 

 

اینجا آرام داره مثلا" به مامان جون ژاله زنگ می زنه و می گه؛ مامان جون من دارم با بابا نوئل عکس می گیرم ولی نمی ترسم دیگه!!!

آخه شیطون بلا تو آتلیه نباید می ترسیدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا
5 دی 91 0:44
الهی فدات بشم چرا اینقدر خوش عکسی نازمن با اون تیپای قشنگت امیدوارم هرچه زودتر بهتر بشی ومامانت از نگرانی بیاد بیرون میبوسمت


مرسی زنداییِ عزیز!
سارا مامان آرام
5 دی 91 8:00
وووووووووووواااااااااااای باورم نمیشه بالاخره وبلاگتون باز شد برام
آخه چرا غلط تایپی داشتین ؟میدونین چقدر گشتم دنبال وبلاگتون
لینکتون کردم به وبلاگ دخترم
دوستتون دارم و از آشناییتون خوشحالم


لطف کردی دوستم من بیشتر ذوق زده ام از پیدا کردن شما
lمریم
5 دی 91 9:07
عاشقتم خوشگله
khaleh neda
5 دی 91 23:31
dardet be joone mane taaanhaaaaaaa
khaleh neda
5 دی 91 23:35
vid aksaye bishtari bezar az araaam
مهسا
6 دی 91 1:17
ویدا
نکنه توی شهر شما به زن عمو میگن زندایی


sorry
اشتباه لپی بودزن عمو!
خاله ندا
7 دی 91 0:10