آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

برای آرام

1392/3/5 10:56
نویسنده : ویدا
303 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مادر، به خاطرِ وجودت از خدای مهربون سپاسگذارم. وقتی بعد از چند سال انتظار به دنیا اومدی من هم با تو یه بارِ دیگه متولد شدم و با تو رشد کردم. تو بزرگ شدی و من در کلاسِ درسِ تو بزرگتر.

آرامِ من، مهربون باش و با گذشت و همه رو دوست داشته باش برای رسیدن به خواسته هات تلاش کن و خودت باش نه اون چیزی که دیگران می خوان که باشی.

تولدت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
20 خرداد 92 14:49
عزیز دلم تولد آرامم بارک باشه.

چه یواش متولد شدی آرامِ جان! عین خودت آرام! ببخش ویدای من که تولد دخترت رو به شایستگی ای که خودت و دخترت هستین پاس نداشتم.

جاودانه بمانی آرامِ نازنین




ممنونم ازت فریبای دوست داشتنی، من همیشه کم می یارم در پاسخ به نظراتِ زیبات




مامان کوثری
26 خرداد 92 11:44
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/