آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

برای پدرم

1392/3/3 15:55
نویسنده : ویدا
425 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی فقط یه دختر کوچولو بودم دنیا رو از روی شونه هاتون می دیدم، بالاتر از همه!

وقتی ترس همه وجودم رو بر می داشت آغوش گرمتون امن ترین جای دنیا بود!

وقتی زمین خوردم تنها دستِ مطمئن دنیا دستای شما بود که به طرفم دراز شد!

من ویدای کوچولوی شما بودم و شما قهرمانِ بزرگِ زندگیِِ من...

 

حالا دیگه نوبتِ منه که شونه هام رو در اختیارتون بزارم، دستتون رو روی شونه های من بزارین و اجازه بدین تا تمام روزها و لحظه های شیرینی رو که برام ساختین جبران کنم.

 

روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسین جون
4 خرداد 92 12:03
------------------------------()

------------------------------||

-------------------{*~*~*~*~*~*~*}

------------@@@@@@@@@@@@@@@

-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}

-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}

------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}

------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}

-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ

تولد تولد تولدت مبارک









[h
ممنون دوستم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 خرداد 92 14:08
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


مرسی و لطف کردین
زینب
4 خرداد 92 16:15
تولد آرام عزیز هزار بار مبارک


مرسی دوستم