آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

بدون عنوان!

1392/6/5 16:36
نویسنده : ویدا
597 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی فکر کردم هیچ عنوانی برای این مطلب پیدا نکردم، مثل همیشه رفتیم کنار دریا شن بازی به اتفاق آرام و ویانا ، اگه احیانا" پیشنهادی دارین با کمال میل می پذیرم.

اینکه آرام و ویانا سالهای بعد چه طور دوستانی خواهند بود این روزها فکر من و لیلا رو مشغول کرده، پر واضح که هیچ کدوممون دلمون نمی خواد بچه هامون رو مجبور کنیم به انتخاب خاصی و اونها آزاد خواهند بود که دوستان نزدیکشون رو خودشون انتخاب کنند، اما فعلا" نزدیکترین دوست آرام ویاناست و نزدیکترین دوست ویانا آرام، یعنی وضعیت به همین منوال باقی خواهد بود؟

 این خانم بندری روی شنها نقش می زد، آرام و ویانا هم بدون معطلی به ایشون پیوستن ونقشی زدن دیدنی، همینطور که می بینیدنیشخند

 

چند وقتی بود که ویانا سوژه عکاسیم نشده بود، دلتنگش بودیم

 

آخر اون تره موهات منو می کشه حتی وقتی صورتت این همه شنی باشهبغل

 

این هم عکسهای هنری من تقدیم با عشق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا
5 شهریور 92 17:33
فدای اون صورت ماهت که به قول مامانت حتی اگر شنی هم باشه بازم دوست داشتنیِ.
دلم طاقت نیاورد امروز بادیدن عکسهات خیلی دلم واست تنگ شد گفتم واست بنویسم که من و نورا دلتنگتیم ودوست داریم البته اگر ما رو ....بی خیال بابا


خدا نکنه مهسا جون، شما عزیز دل ما هستین ما هم خیلی دلمون برای شما تنگ شده، حالا که نورا این همه بزرگ شده همیشه پیش خودم فکر می کنم آرام و نورا چی کار می کردن اگه با هم همبازی بودن البته خوب خیلی اختلاف سنیشون زیاده ولی بازم باید جالب باشه، به هر حال ما خوشحال می شیم هم خودت و هم نورا رو ببینیم
عکس فرش
5 شهریور 92 18:58
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
مامان فاطمه
5 شهریور 92 23:06
سلام مامان عزیز
وبتون خیلی خوب و پرمحتواست
خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم و از تجربه های هم استفاده کنیم
اگه موافق بودین لطفا واسه من نظر بزارین
ممنون میشم



مرسی از لطفتون با کمال میل دوستم!
زینب
6 شهریور 92 22:07
من هم دریا و آسمون می خوام یه عالم... خوش باشین و ایام به کام عزیزان


جاتون خیلی خیلی خالی، منتظرتونیم ولی این دفعه قول بده بی خبر نیایی بری جزیره هرمز!!!
خاله زوزی
6 شهریور 92 23:39
سلام خانومی امیدوارم دوستی این دوستای خوب جاودانه باشه. خوشحال میشم سر بزنید در پناه خدای مهربون
taraneh
7 شهریور 92 1:13
pleaze check my page.Im sure that you'll not be regretful: http://hamsarim85.blogfa.com/
مامان نیروانا
9 شهریور 92 14:29
سلام منم به دریا برسوننین دریاییا
خیلی دوسِت دارم آرامِ جانم
ایشالا دوستیاتون بلند باشه و در جهت رهایی و تعالیِ همدیگه. کمیت مهم نیست، کیفیت مهمهو دختر گلت هم به خودت میره قطعاً و دوستیاش عمیقه ایشالا. ببوسش با اون طره ی موهاش


به خوب نکته ای اشاره کردی مرسی! و اینکه همیشه منو سورپرایز می کنی با این القابی که بهمون می دی
دریاییا!
دوسش دارم یه دوستِ عزیز دیگه هم به من می گه بانوی خلیج فارس و من کلی قش می کنم واسه این لقب
دریاییا رو هم خیلی حال کردم باهاش
الهه مامان یسنا
26 شهریور 92 10:56
عزیزممم. دوستیاشون همیشه پایدار بمونه ایشالاه
مامان نیروانا
30 شهریور 92 8:16
فدات


همین روزا واقعی بغلتون می کنم