آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

گره کور

1392/6/5 9:44
نویسنده : ویدا
455 بازدید
اشتراک گذاری

مهارت جدید این روزهای آرام گره زدنه‌, حالا هر چیزی گیر بیاره گره می زنه از بندِ کیفش گرفته تا آستین لباسهای من!!!

بماند که بعضی از گره ها رو چنان حرفه ای می زنه که فکر می کنم در زندگی قبلی اش ملوان بودهمتفکر

امروز صندلی بیچاره رو با نخ دندون پیچ مال ( سلام زینبنیشخند) کرده, بند حوله و کیفش هم گره زده به نخ ها بهش می گم چی کار می کنی آخه؟ می گه؛ دارم تار عنکبوت درست می کنم که جیر جیرکها گیر کنن توش نیان تو اتاقم.

و من را گریزی نیست

از نگریستن به تو تا ابد

ای شکوفه بهاری ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اليما
5 شهریور 92 10:50
مهم كشف تكنولو‍يه
آفرين دردونه




زینب
5 شهریور 92 15:47
فداش شم من با اون تار عنکبوتش... راستی اون سلام زینب وسط ماجرا چی بود؟؟؟؟ هر چی بود من یکی که حال کردم


یادت رفته؟!
پیچ مال واژه اختراعی دیانا بود و من ازش استفاده کردم
زینب
6 شهریور 92 22:06
یادآوری خوبی بود عزیزم ... خانم خیلی حواس جمع !!!!
تا دلت بخواد کلمه می سازه تازه این روزها کلمه انگلیسی هم .. البته از نوع دیانایی اش رو می سازه و از من میخواد ترجمه کنم ... حال منو درک می کنی ویدا جون با این شیرین زبون؟؟؟... دلم می خواد قورتش بدم .... آرام گل رو ببوس


البته کاملا" درکت می کنم نمی دونم دیانا تا حالا چطوری جون سالم به در برده از یه وعده غذا شدن!!!

mamanjonjalaa
11 شهریور 92 2:09