آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

صلح به شیوه آرام!

1391/9/13 23:01
نویسنده : ویدا
405 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با آرام رفتیم دنبال بابا مهدی. پروازشون تاخیر داشت و نیمه شب می رسید آرام هم که دم غروب خوابیده بود و بی خوابی زده بود به سرش .

فضای جدید فرودگاه چند تا باغچه کوچولو داره که چمن کاری شده ، کوچولو به معنای واقعی! آرام حسابی شیطونیش گل کرده بود و رفت تو چمن ها و به محض اینکه پاش رو گذاشت توی چمن انگار که یه چیزی به ذهنش رسیده باشه مکث کرد و با ذوق به من گفت مامان صلح یعنی کفشمون رو توی چمن در بیاریم!!!

منم از اینهمه هیجانِ آرام استقبال کردم و کفشهاشو در اوردم تا حسابی تو چمن ها بازی کنه، اونم دنبال ملخ ها کرد توی چمن دراز کشید و غلط زد و حسابی کیف کرد، چنان بهش خوش می گذشت که هوس کردم منم همون کارها رو بکنم اما یکم خجالت کشیدم هر چند که محوطه فرودگاه حسابی خلوت بود اما همون چند ده نفر هم کافی بودن که من از قضاوت شدن بترسم!

دوربین با خودم نبرده بودم با موبایلم فقط از آرام فیلم گرفتم و چند تا عکس که متاسفانه کیفیت خوبی ندارن و از توشون فقط همین خیلی خوب شده اما همین هم غنیمتِ .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

lمریم
13 آذر 91 15:52
خوش به حالت آرام
maman joon jaleh
15 آذر 91 0:15
azize dele man]