آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

شب یلدا

1391/10/1 11:36
نویسنده : ویدا
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتم چنین شبی، بندرعباس باشم و مثل هر سال همه عزیزانم رو دور هم جمع کنم و حسابی بگیم و بخندیم و بهمون خوش بگذره. از این بابت بسیار غمگینم.

اما خوشحالم که من و آرام و مامان جون و خاله مریم و مهرداد و دایی داریوش و رحیمه و فرنوش و نگار پیش هم هستیم و می خواییم بترکونیم!

 

این عکسها مربوط به جشن یلدا در kidzone هست که خیلی خیلی جای دنج و باحالییه به خصوص برنامه اشون برای یلدا فوق العاده بود، حیف که آرام مریض احوالِ این روزها و خیلی بهش خوش نگذشت و مجبور شدیم زود برگردیم اما واسه خاطره ساختن 1 ساعت هم کافیه!

 

اینم ننه سرما که داره برای آرام یه فال حافظ می گیره، آره می دونم موهای ننه سرما مشکی بود قبلا" ، تازه موهاشو رنگ کرده!!!

آرام در حال هندونه خوردن و اون کیسه طلایی هم هدیه ننه سرما به بچه ها بود که آجیل شب یلدا توش ریخته بودن به اضافه یه دونه گردو.

 

پا نوشت؛

همه مزۀ شب یلدا به تفالشِ . برای آرام نیت کردم و دایی داریوش کتاب رو باز کرد و این غزل اومد

گفتم؛ کیم دهان و لبت کامران کنند؟

گفتا؛ بچشم، هر چه تو گوئی چنان کنند

 گفتم؛ خراج مصر طلب می کند لبت

گفتا؛ درین معامله کمتر زیان کنند

...

گفتم دعای دولت او ورد حافظ است

گفت این دعا ملایکِ هفت آسمان کنند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lمریم
1 دی 91 16:04
شب خوبی بود همتونو دوست دارم و از خدا به خاطر حضورتون در زندگیم سپاسگذارم مخصوصا تو آرام عزیز


واقعا" به ما هم خوش گذشت، ممنون. من هم شدیدا" شما رو دوست دارم خالۀ یکی یه دونۀ عزیزتر از جانم!
خاله ندا
1 دی 91 17:40
محشر بووود. الهى خوشبخت بشى آرام جان ما.


مرسی ند. آمین!
مامان نيروانا
2 دی 91 10:34
سلام ويداجان، خاطره ي قشنگي از يلدا ساختين. ايشالا آرامم زود خوب بشه و شاد باشه.
ميگم ننه سرماي خوش تيپ و سرزنده و جوون و با موهاي اين رنگي هم خوبه ها!ولي اوني كه آدم از قصه ها تصور ميكنه يه چيز ديگه س
ممنونم از حضور و نظر قشنگت توي وبلاگ دخترم. مايه ي افتخار و مباهاتمه كه تيكه اي از نوشته ي من توي خونه ي دخترت يادگار بمونه. با تمام احساسم بهتون تقديمش ميكنم. ببوس آرامم رو حسابي


خواهش می کنم فریبای عزیزم، لطف کردی.

mona
2 دی 91 10:35
man araam mikhaam vidaaaa..