آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

رد پای یک فرشته!

1391/10/28 16:46
نویسنده : ویدا
505 بازدید
اشتراک گذاری

یه ایده برای آموزش لی لی.

خوب این رد پای فرشتۀ کوچولویِ زندگیِ منه!

دیروز می خواستیم یه خورده کثیف کاری کنیم، یه کاغذ بزرگ چسبوندم به زمین و رنگ انگشتی رو هم اوردم وسط و آرام مشغول شد، اول با قلم شروع کردو بعد به انگشتِ دستهاش رسید و در نهایت پاشو کرد توی رنگ و شروع به راه رفتن کرد؛

 

 

یکی از فعالیتهایی که از یه بچه سه ساله انتظار می ره که انجام بده توانایی لی لی کردنه، چند وقت بود که با آرام تو رقصیدن تمرین لی لی می کردم ، اما دیروز فکر کردم با این رد پا یی که از  خودش به جا گذاشته یه بازی ترتیب بدم

و به همراه خودش مشغول آماده کردنِ مقدمات کار شدیم

و نتیجه خیلی عالی شد، حتی من و بابا مهدی هم به یاد ایام کودکی لی لی باز ی کردیم، و آرام هر دفعه که می خواد بره تو اتاقش داره روی ردِ پاش می پره و فکر کنم تا چند روز دیگه یاد بگیره که روی یک پا جهش انجام بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله ندا
29 دی 91 0:15
الان بلده, امروز که باهم رقصيدىم انجام مى داد
مهسا
29 دی 91 0:53
عزیزم الهی فدات شم دوست داشتنی من
maman joon jaleh
29 دی 91 18:19
rad pato baram
babaiona
29 دی 91 18:21
lمریم
29 دی 91 21:29
آفرین به آرام و مامان آرام
مامان نیروانا
1 بهمن 91 17:07
ایده ت عالی بود عزیزم، آفرین
برای نیروانا بکار میبندمش


سر من منت می ذاری وقتی می یایی اینجا نظر می دی.
سارا مامان آرام
3 بهمن 91 15:01
ایده جالبی بود

دوست خوبم بابت غیبتم تو این مدت ببخشید خیلی گرفتار بودم


ما هر روز بهتون سر می زنیم اما هی می خوره تو ذوقمون!!! آپدیت کن زودتر وبِ آرام رو لطفا"
عموی محیط بان
3 بهمن 91 16:04
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
زهرا مامان سبا
4 بهمن 91 1:00
واااااااااااااای...خیلی ایده ی خوبی بود...آفرین!



خواهش می کنم زهرای عزیز
zeinab
4 بهمن 91 15:00
ایده جالبی بود مرسی و باز مرسی که به وب دیانا سر زدین


خواهش می کنم و فقط جهت اطلاع می گم که من کلی به وبلاگ دیانا اعتیاد دارم!!!
ما (من و گاهی بابا)
19 بهمن 91 15:00
ممنون بابت ایده سیو ش کردم تا در آینده ازش استفاده کنم.