آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

تولد ویانا

1391/11/15 0:26
نویسنده : ویدا
764 بازدید
اشتراک گذاری

تم تولد ویانا باب اسفنجی بود. خدایی برای تدارکِ این مهمانی خیلی زحمت کشیدن مامان و بابای ویانا، واقعا" خسته نباشید می گم بهشون.

انگار آرام داره تو چشمِ ویانا سوت می زنه! هه!

شخصیت های کله پا شده تولد!!!

با چه جدیتی بچم داره ماسکشو رنگ می کنهبغل

البته من توی رنگ آمیزیه این ماسک به آرام کمک کردم.

آرام در حال شکار عروس دریایی!!!

و این لحظه ای بود که آرامش به خونه لیلا برگشت!!! چون همه وروجکها مشغول خوردن بودن

فقط یه لحظه فکر کن که بتونی بچه ها رو دور هم جمع کنی واسه عکس، زهی خیال باطل.

آرام برای اولین بار در عمرش دیشب ساعت نه و نیم خوابید.

تولدت مبارک ویانای عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان آرام
15 بهمن 91 3:31
وای تولد برای بچه ها مخصوصاً اینکه دعوتیهات بیشترشون بچه باشن خیلی سخته

من برای تولد آرام رسماً کلافه شدم


واقعا" همینطوره ساراجون نیروی کمکی هم حتی جواب نمی ده!!!
امریم
15 بهمن 91 3:32
آرام جان من از طریق شما به دوستت ویانا تبریک می گویم سبز باشید


خواهش می کنم من هم از طرف ویانا تشکر می کنم!
امریم
15 بهمن 91 3:33
ویانا دوست عزیز آرام تولدت مبارک


فکر کنم فکر خوبیه اگه آرام وبلاگش رو با ویانا شریک بشه!!!
مامان نیروانا
28 بهمن 91 16:31
تولدش مبارک، خداییش چه زحمتی کشیدن بزرگتراش. خیلی قشنگه همه چی و خصوصا کیکش. آفرین ! دیوار فقط خاص تولد نقاشی شده!؟


فریبای عزیزم اونها تصویرهای پرینت شده هستن که روی مقوا چسبوندن و به دیوار نصب کردن.