آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

درخت هندوانه!

1391/12/15 23:32
نویسنده : ویدا
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

به اتفاق جگر گوشۀ نازنینم امروز مراسم درختکاری داشتیم؛

من- آرام امروز روز درختکاریه، می خواییم درختِ انبه بکاریم

آرام- مامان من دلم می خواد درختِ هندوانه بکارم

من- هندوانه درخت نداره بوته داره عزیزم

آرام- پس کی روزِ بوته کاری می شه که من بوته هندوانه بکارم!

 

عکسهای درختکاریِ نازگلمون هم در ادامۀ مطلب ببینید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بابای الیسا
16 اسفند 91 0:13
وای چه دخملی ناز و باهوشی دارین چقدم خلاقه وبلاگ قشنگی دارین و نوشته هاتونم خیلی قشنگ من با اجازه لینکتون میکنم تا بیشتر این دخملی نازو ببینم


خواهش می کنم نظر لطفتونه، خوشحال می شم!
lخاله مریم
16 اسفند 91 18:20
آرام عزیزم بیا تصور کنیم که درخت هندوانه هست یه باغ پر از درخت هندوانه


بعععله، درخت هندوانه که چیزی نیست، فکر کن یه درختی داشته باشیم که میوه اش پیتزا باشه یا باقالی پلو مثلا"!
maman joon jaleh
20 اسفند 91 0:19