آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

یه آزمایش علمی

1391/8/10 16:40
نویسنده : ویدا
377 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش توی وبلاگ نی نی آی کیو در ارتباط با سبکی وسنگینی اشیاء زینب جون یه بازی ترتیب داده بودن با دیانا که خیلی تجربه جالبی به نظرم رسیدو تو فکر بودم که یه سری آزمایش علمی که مناسب سن آرام باشه و در ارتباط با آب باشه تا در قالب بازی براش جذاب هم باشه انجام بدم.

امروز رفتم سراغ یه سری از کتابهایی که از نمایشگاه کتاب خریده بودم تا ببینم کدومش رو بیارم دم دست که به این کتاب برخوردم

 

کتاب مربوط به گروه سنی ب و ج هست ولی می شه از توش چند تا ایده جالب آب بازی واسه 2 تا 3 ساله ها استخراج کرد, من آزمایش شناوری رو انتخاب کردم و وسایل مورد نیازش رو برای آرام و ویانا( بهترین دوست آرام) آماده کردم, بچه ها کلی بازی کردن ولی بیشتر مشغول آشپزی شدن و آب بازی کردن تا اینکه شناوری اجسام رو بررسی کنند, خوب منم زیاد پافشاری نکردم و به حال خودشون رهاشون کردم تا از لحظاتشون لذت ببرند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

neda
10 آبان 91 21:59
khodaya
مریم
11 آبان 91 23:24
چقدر زیباست رابطه دوستی این دو و چه آزاد و رها آفرین به تو مادر فهمیده و دلسوز


خواهش می کنم!
بابای ارشیا
13 آبان 91 14:40
ببشخید خانوم کوچولو میشه نتیجه آزمایشاتت رو برای ما هم بگی ؟ دانشمند کوچولو
زینب
16 آبان 91 7:35
سلام چه کتاب خوبی معرفی کردی دوستم مرسی


خواهش می کنم!