آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

اولین بارون پاییزی

1391/8/10 9:54
نویسنده : ویدا
807 بازدید
اشتراک گذاری

ما معمولا" زمستون رو نمی بینیم, آنچه در فصل زمستون اتفاق می افته در واقع پاییزه! الان که پاییزه چی؟ الان در واقع آخرای تابستونه که گرمای خرما پزون* تموم شده و تابستون از تک و تا افتاده اما هنوز گرمه.

دیروز که آرام رو برده بودم سه چرخه سواری اصلا" فکر نمی کردم که امروز هوا اینقدر تغییر کنه, امروز بعد از ظهر دیدم هوا ابری شده گفتم بهترین فرصته واسه دریا بنا بر این سریع حاضر شدم و آرام رو بردم کنار دریا تا یه تنی به آب بزنه غافل از اینکه تا دقایقی دیگر قراراست اولین باران پاییزی بر ما ببارد!!!

آرام حسابی بازی کرد بر عکس همیشه, گمونم این دفعه چون خورشید نبود خیلی بیشتر لذت برد

اینجا رسما" داره شنا می کنه آرام, کاری که هرگز نمی کرد

بعد از یه شنا وگل بازیه حسابی حالا وقت خوردنه!

وقتی بارون گرفت هوا معرکه بود, واسه من که بارون ندیده ام آخه رگبار نمی دونی چه کیفی داره!

رگبار و رعد وبرق وحشتناک و آسمون قلمبه!!! (یادش بخیر بچه بودیم وقتی صدای رعدوبرق می اومد می گفتیم آسمون قلمبه بود) بعدش هم که هوا حسابی خنک شد.

عکس خوبی متاسفانه نتونستم از بارون بگیرم اما به جاش حسابی لذت بردم. خدایا این رحمت الهی رو از ما دریغ نکن.

 

*فصل برداشت خرما در مرداد وشهریور که با گرما وشرجی فراوان همراه است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
9 آبان 91 16:53
عزیــــــــزم معلومه حسابی بهش خوش گذشته.
چه عالی که انقدر نزدیک آب و شن بازی هستی. خوش به حالتون
عزیزم من لینک اون پست رو اینجا مینویسم:
http://nurturemykoala.wordpress.com/2012/04/03/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4/


مرسی دوستم!
مریم
10 آبان 91 14:43
عکسها و مطالب زیبا بود دستت درد نکنه
مریم
10 آبان 91 14:44
اینم برای آرام
mona
15 آبان 91 15:46
eeeey jooonam...che axsash banamk shodee..dige vajeb shod bebaramesh estakhr