آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

استاد دریا!

1392/5/4 22:37
نویسنده : ویدا
624 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفته بودیم دریا، خاله ندا به آرام می گه؛ آرام از روی موجها بپر. آرام می گه؛ آخه من که استادِ دریا نیستم خاله ندا من استاد خونه ام اونجا می تونم بپرمخنده

 

بعدنوشت! باورتون می شه که هوای لب دریا در بندرعباس توی مرداد ماه وقتی خورشید داره غروب می کنه خنک باشه؟! من که هنوز در عجبم!!!

اینم عکسهای دم غروبِ ما که من عاشقِ رنگشم،

آرام امروز همش به این خرچنگ کوچولوها گیر داده بود می خواست از توی صدفشون درشون بیاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب
5 مرداد 92 15:23
تو این کرما خیلی به یادتونم خوشحال شدم گفتی خنک بوده هوا ...سبز باشید به امید دیدار دوستم


خدایی خیلی گرم نیست امسال مرسی که به یادمون بودی


مسیحا
10 مرداد 92 14:25
بانوی خلیج فارس که تو باشی خنک بودن هوا رو باور میکنم عزیزم


مسیحای دوست داشتنی که تو باشی همه چیزهای خوب دنیا رو باور می کنی

مامان یسنا
15 مرداد 92 17:10
امسال انگار گرمای هوا اومده سمت مرکز کشور ما که امسال گرمای بی سابقه ای رو دیدیم چه اراک و چه اصفهانو
.

فکر کنم همینطوره که می گی شنیدم که چقدر گرم شده اونورا