آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

آغاز...

1392/7/17 21:14
نویسنده : ویدا
2,055 بازدید
اشتراک گذاری

سفر به دنیای آرام رو با این عنوان و در چنین روزی آغاز کردم، خوشحالم که اینجا هست تا من بعضی چیزها رو یادم نره، هر چند اینجا فقط قسمت کوچیکی از خاطراتِ آرام ثبت می شه اما من به همینم راضیم چون در غیر این صورت من آدمِ نوشتن نیستم، ضمن اینکه تو این یک سال دوستانی پیدا کردیم بهتر از آب روان... که همشون رو دوست می داریم و به دوستی با هاشون می بالیم.

به خاطر همراهیتون ازتون سپاسگذارم دوستان مجازیِ نازنینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیروانا
21 مهر 92 8:38
خدااااای من، مبارکه ویداجون! عاشق عنوان زیبای "سفر به دنیای آرام" م و صدالبته قلم زیبای تو. این خانه جاویدان


مرسی فریبا جون، به پای شما که نمی رسیم
زینب
27 مهر 92 19:08
مبارک باشد... خوشحالم که اینجا هست و شما هم ... که می توانیم حس کنیم دوستانی داریم هر چند دور اما نزدیک ...
دلنوشته های آرام بخش
2 مهر 93 20:58
چه وب قشنگی... به منم سر بزنین...خوشحال میشم... موفق باشین