آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

جشن سی ماهگی!

1391/9/2 17:36
نویسنده : ویدا
557 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم داشتیم چهارشنبه یه روز پرخاطره رو دوباره بسازیم ، اما کیان از مدرسه می یومد و خیلی خسته می شد بنا بر این برنامه رو کلا" کنسل کردیم و قرار شد تو خونه با لباسهای کیان یه بالماسکۀ کوچیک راه بندازیم.

خوب غذای مورد علاقه بچه ها پیتزاست ( و البته مورد علاقه مامان آرام هم!!!) و تازه تو خونه درست کردن پیتزا خیلی بهتر و سالمتره به خصوص که با یه سوسیس خونگی درست بشه.

برای اینکه یه ذره فانِ بالماسکمون هم بیشتر بشه فکر کردم به مناسبت دو و نیم سالگیِ آرام یه کیک بخرم و 30 تا شمع هم روش بزارم ، ضمن اینکه آرام عاشق شمع فوت کردن هم هست بنا براین حتما" با استقبال مواجه می شه.

لطفا" برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید!

پیتزامون واقعا" خوشمزه بود جاتون خالی!

این کیک سلیقه خود آرامه، قبل از اینکه برسیم به شیرینی فروشی می گفت مامان کیک سبز بخریم.

شمع ها هم خیلی جالب بودن هر چی فوت می کردن خاموش نمی شد یا بعد از اینکه خاموش می شد دو باره روشن می شد، لازم هم نبود که دوباره روشنش کنیم، یکی دو دقیقه ای گرفتار فوت کردن شمع ها بودن خلاصه.

بعدش هم با دست رفتن تو کیک و کلی حال کردن

اینم از کیک بیچاره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

lمریم
2 آذر 91 18:56
iهمه چی عالیه و خانم خسته نباشی من عاشق کیکش شدم سلیقه من و آرام در این مورد مثل هم تولد سی ماهگیت مبارک آررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررام
حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 10:02
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو ++++++ امروز مصادف است با همايش شيرگان حسيني به روزم و منتظر ضمنا تصاوير حسيني فرزندان خود را در وبلاك تان قرار دهيد سپس به من اطلاع بهيد تا در يك پست جداگانه همه فرزندان شما را با ذكر نام بياورم ياباب الحوائج ياعلي اصغر
maman joon jaleh
3 آذر 91 20:25
babajoon
3 آذر 91 20:39
I love you!


Love u more!!!

علي خوشتيپ
8 آذر 91 20:17
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ژورنال نفيس با كد 35 شركت كردم.ميشه به من راي بدين.ممنونم راستي يادتون باشه آدرس وبتونو وارد كنيد