آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

شن بازی

1391/9/18 7:55
نویسنده : ویدا
768 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال توی گرمای تابستون حسرت هوای خوب پاییز و زمستون دیوونه ام می کنه و به خودم قول می دم هوا که بهتر شد کمال استفاده رو ببرم، آخه فصل خنکِ بندرعباس عمر کوتاهی داره و 3 یا 4 ماه بیشتر طول نمی کشه.

در همین راستا جمعه بعد از نهار یه سر رفتیم ساحل تا از هوای خوب پاییزی لذت ببریم و بچه ها هم خوش بگذرونند که البته همیشه هدف خوش گذشتن به اونها بوده.

همه عکسها ی جمعه فوق العاده شدن، برای انتخاب عکسهایی که در ادامه مطلب خواهید دید کلی با خودم کلنجار رفتم تا از حدود 230 تا عکسی که گرفتیم این تعداد رو انتخاب کردم.

 

به ترتیب از راست به چپ؛ سایه من!، سایه لیلا که داره به بچه ها اشاره می کنه!، ویانا، آرام، مامان جون ژاله.

خوب گاهی هم اینطوری می شه دیگه!!!

اما زیاد طول نمی کشه!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
18 آذر 91 12:03
عالیه
maman joon jaleh
19 آذر 91 0:19
خاله ندا
19 آذر 91 1:00
Dardet be jooooooonam
mona
19 آذر 91 13:38
eeliahhhhhhhhhii man ghorboooonesh besham ke enghad mamlov az enerzhiye...bayad kam kam bebaramesh estakhr ta mese khalash shenagar beshe
مامان مریم
16 دی 91 15:44
الهی چقد عالی..دلم خواست ..خوش بحالتون کنار دریایین




تشریف بیارید بندرعباس در خدمتتون باشیم.