آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

یاد ایام

1392/4/20 17:01
نویسنده : ویدا
318 بازدید
اشتراک گذاری

این ایمیل رو چند ماه پیش از دوستی دریافت کردم که بسیار دوست می دارمش. چند روز پیش مهمونش بودم در محل زندگی فعلیش که 250 کیلومتر از من دوره. خاطرات دوست داشتنی زیادی با هم داریم که به یاد اوردنِ هر کدومشون منو به وجد می یاره، یکی از آدمهای مثبتِ پررنگِ زندگیِ منه که تا چند ماه دیگه قراره مامان بشه....

 

slm Aram e jan

emrooz vaghti ba'd az modat ha chesham be in axaye khoshgelet oftad kheili delam baraye didane to azize doost dashtani o maman vida-e nazaninet tang shod, in axato kheili doost daram. rasti koochoolooye khoshmaze weblogetam didam . midooni kheili bozorg shodi? ishalla khoda to ro vase mamano babat va ouna ro vase to negah dare jooje talaee.

dar panahe ESHGHE ELAHI bashi Arame jan

viiiiiid az rahe dooor miboosamet

 

این لباس که تن آرامه خیلی دوستش داشتم اما حتی یه دونه عکس هم با این لباس ازش نداشتم، مرسی شیم

در مرور ایمیلهام به این عکسها برخوردم دیدم بد نیست اینجا به یادگار بمونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
20 تیر 92 17:51
وب جالبي دارين!ميشه به وبم بياي و يه نظر بدين؟
خاله شیم
22 تیر 92 21:59
ویدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . ویدای دوست داشتنی من... وقتی این پست رو خوندم دلم یهویی ریخت. دوست دارم خیلی زیاد
نازنین
23 تیر 92 14:30
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟