آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

نظرات (7)

مامان آرام
25 فروردین 92 12:17
خوشی هاتتتتتتتون پایدار عزیزم
لذت بردم از دیدن عکس های آرام ِ جانتان.
اینکه میگم آرام ِ جان مطمئنم از حرفی که میزنم. خودمم یکیشو دارم.
از وبلاگ سارا جون مامان آرام وبلاگ شما رو دیدم. خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم.


لیلای عزیزم خوشحالم که به اینجا سر زدی، البته من خیلی وقته خوانندۀ وبلاگِ آرامِ نازنینم هستم
maman joon jaleh
26 فروردین 92 1:34
سارا مامان آرام
26 فروردین 92 9:15
آرام خانم دوست داشتنی



شیما مامان شاهین
26 فروردین 92 17:21
سلام مامان آرام گل. مرسی از اینکه لینکمون کردین. از آشنایی باهاتون خوشحال شدم.


خواهش می کنم دوستم!
آرزو مامان آرش
26 فروردین 92 23:22
سلام ویدا جان
خوبی؟ ممنونم از محبتت به من و وروجکم. ماشاءالله به شیطونکت خدا حفظش کنه.
در جواب سوالت باید بگم دوربین ما کنون D550 است.


خواهش می کنم، مرسی از جوابت. عکسهای فوق العاده ای گرفتی از آرشِ وروجک!
الناز مامان بنیا
31 فروردین 92 13:27
خیلی ناز ای خداااا


ما(من و گاهی بابا)
1 اردیبهشت 92 0:59
امیدوارم شادی و نشاط همراه همیشگی آرام عزیز و همه ی بچه ها باشه.


ممنون که ما رو لینک کردی


آمین.
خواهش می کنم.