آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

نفس مسیحاییِ مسیحا!

1392/4/4 14:34
نویسنده : ویدا
374 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه آدم، تاثیر گذار باشه می تونه نگاه تو رو به دنیا و خودت عوض کنه، اینطوری که در نگاهت به آدمهای دور و برت تجدیدِ نظر کنی و خودت رو بهتر بشناسی...

وقتی یه آدم، مثبت و پر انرژی باشه می تونه صبحِ نمناکِ شادش رو با تو قسمت کنه و تو نه تنها اون روز بلکه تا چند روز بعدش پر انرژی باشی و شاد...

وقتی یه آدم، دلِ بزرگی داشته باشه اندازۀ دریا بزرگترین مهارتش دوست داشتن آدمهاست بی قید و بند نه دوست داشته شدنِ با منت...

اون آدم یه مسیحای مهربونِ با گذشتِ قابلِ اعتمادِ شاد و رنگی رنگیه که اون سازِ نارنجی اش همیشه کوکه و نفسش به آدم روح می بخشه و من خیلی زیاد دلم براش تنگ شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

lخاله مریم
6 تیر 92 16:52
معروفه که در پی هر چه باشی آنی
من نمی دونم این جور می گن


چه خوشحال می شدم اگه مثلِ مسیحا بودم!

پاتوق وبلاگ نویسان شاهرود
7 تیر 92 9:48
سلام با مطلبی تحت عنوان ( آیا زنان مقصر نیستند ؟) منتظر نظرات سازندهء شما هستیم . pwsh.blogfa.com متشکریم