آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

این روزها...

1392/4/15 0:31
نویسنده : ویدا
286 بازدید
اشتراک گذاری

آرام برای اولین باز یه پازل 32 تکه رو خودش درست کرده در حالی که ذوق زده است به من می گه؛ مامان فکر کردی فقط خودت باحالییییییی!!!

*

چند تا میخ که سرشون چوبی بود رو داشت بررسی می کرد بعد رو به من می گه؛ مامان اینا چه آلیاژِ سفتی داره تعجب

*

از دردِ دلهای دیشبِ آرام؛ مامان داشتم فکر می کردم که برم یه مغازه یه بچۀ دیگه بخرم، آخه دوستام از اینجا رفتن ( منظورش ویاناست که در حالِ حاضر تهرانِ و عسل که از همسایگیِ ما نقل مکان کردن) دیگه کسی نیس من باهاش بازی کنم!!!

*

برای سرگرم کردنِ خودش دنبالِ یه چیزی می گشت؛ مامان یه فکری به خیالم اومده...!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanjonjalaa
18 تیر 92 0:07
elahi man fadat basham

خدا نکنه مامان جون