آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

دوست خیالی

1391/8/19 15:27
نویسنده : ویدا
330 بازدید
اشتراک گذاری

...

اتو دمش رو تاب داد

با ناز به من جواب داد

نشو تو ...

آرام- مامان باناز کیه؟

من- آ........م  اون اتو داشت ناز می کرد و حرف می زد مامان

آرام- ( با اشاره به خرگوش کوچولویی که تصویرش در کتاب هست) این بانازِ مامان!

 

آرام متخصص خلق شخصیت های جدیده, معرفی می کنم:

باناز دوست جدید آرام!

این شخصیت های جدید گاهی موندگار می شن و گاهی به خاطره ها می پیوندن!

مثلا" میشکا و موشکا دوستان خیالی آرام هستند که مدتهاست با ما زندگی می کنند و میون یه چند وقتی هست که به جمع دوستان خیالی آرام اضافه شده و بعضی های دیگه هم یه مدتی با ما زندگی کردن و رفتن!

آرام برای میشکا وموشکا کتاب می خونه و گاهی براشون غذا درست می کنه و بعضی مواقع هم پای تلفن باهاشون حرف می زنه.

خودم وقتی بچه بودم و هنوز مدرسه نمی رفتم یه دوست خیالی داشتم که اسمش کیدا بود و توی تلویزیون خونمون زندگی می کرد, انقدر خاطراتم با این دوست خیالی جالب و دوست داشتنیه که همیشه وقتی ازش حرف می زنم لبخند به لبم می یاد.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

neda
19 آبان 91 16:40
like
مریم
20 آبان 91 21:33
maman joon jaleh
21 آبان 91 0:06