آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

شیرینی پزی!

1391/8/21 11:38
نویسنده : ویدا
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

آشپزی کردن واسه آرام خیلی جالبه و هیجان انگیز. خیلی اوقات وقتی من در حال غذا درست کردن هستم یا کیک می پزم آرامم سریع یه صندلی می زاره و به من می گه که می خواد کمک کنه, منم یه کارای کوچولو مثل هم زدن یا شکستن تخم مرغ بهش می دم و یه جورایی کمک می کنه, البته کمک که چه عرض کنم!

چند روز پیش این دستور بیسکوییت رو دیدم و گفتم آرام حتما" عاشقش می شه. با توجه به این که خیلی از اسپانج باب ( به قول خودش بسفنج باب ) خوشش می یاد.

خوب خیلی وقت خوبی رو سپری کردیم هر چند که کلی ریخت و پاش کردیم و کلی ظرف کثیف کردیم اما تجربه جالبی بود و ارزششو داشت, به من بیشتر از آرام خوش گذشت انقدر اون مرحله تزئینش واسه منِ  بی تجربه در امر نقاشی, خنده دار بود که حتما" یه بار دیگه درست می کنم حتما" دفعه بعد بهتر می شه!

خیلی تمیز و قشنگ قالب زدی دختر گلم!!!

 

آرام در حال رنگ کردن رویال آیسینگ واسه تزئین بیسکوئیت اسپانج باب!

نمی شه که فقط رنگ درست کنیم یکم بخوریمش ببینیم چه مزه ایی داره آخه

اینم اثر هنری آرام

خودش بچم داره ذوق می کنه از آدم برفی که ساخته

پس از ریخت و پاش فراوان....

اینم نتیجه کار...!

واقعا" برای خلق این آثار هنری زیبا به خودم و آرام تبریک می گم!یولنیشخند

آرام از این بیسکوئیت ها فقط رویال آیسینگ روش رو می خورد و باقی رو می داد به من! ما یه عالمه از این بیسکوئیت های تزئین نشده اضافه اوردیم که در اولین فرصت می ریم تو کار تزئینشون.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maman joon jaleh
23 آبان 91 0:10
aliye!