آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

وقتی آرام شاعر می شود

1391/8/28 11:22
نویسنده : ویدا
392 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا" لازم نیست روزها وساعتها صبر کنم تا طبع شاعری آرام گل کنه و یه شعر از خودش در وَ کنه!!!

هر دفعه که کتاب می خونه واسه خودش شعر می گه ( بابا شاااااااعر!)

 

دوستش داشتم یه عالم

می خوام برم تو دل مامانم

تو منو ببر از اینجا

دوستش نداشتم اصلا"

خوب البته انتظار نداشته باشید که یه شعر پر مغزِ بی عیب و نقص بگه, همین که می دونه باید آهنگین باشه و هم قافیه به نظر من کلی شعرِ!

این طبع شاعری رو من در یک نفر دیگه دیدم ، ویانا همین امروز این شعر رو گفت:

ژوکر دارم یه عالم

من خودمم جیب دارم

 

البته ادامه داشت اما مامانش اومد منم بقیه اش رو یادم رفت.

خلاصه که اگه بخوام شعرهای آرام رو اینجا بنویسم مثنوی هفتاد من کاغذ می شه و از حوصله این وبلاگ خارجه اما واسه خود آرام که بعدا" قراره اینجا رو بخونه اونهایی رو که خیلی به نظرم با مزه بودن رو حتما" در پست های بعدی می گم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الناز(مامان بنیا
28 آبان 91 14:55
چه مامان خوبی چه بازیهای خوبی خیلی خوبه دخترتون یه دوست داره و تنها نیست اکر دوست داشته باشید ادرس ارام جون برام تو وب لاک بنیا بزارید که باهم لینکشون کنیم http://www.benya.niniweblog.com


خواهش می کنم دوستم باعث افتخاره!
مریم
28 آبان 91 15:43
آرام جان سبک شعرش خاص خودشه
maman joon jaleh
29 آبان 91 23:07