آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

کیش (قسمت آخر)

1391/7/29 12:42
نویسنده : ویدا
363 بازدید
اشتراک گذاری

آرام خیلی اهل پیاده روی نیست و ترجیح می ده که یکی بغلش کنه, به همین خاطر فکر کردم کالسکه خیلی به کارم بیاد بنابراین با خودم بردمش. 1 بار توی باغ پرندگان آرام به مدت 2 ساعت توی کالسکه اش خواب بود و یکبار هم یه نیم ساعتی توی بازار چون مشغول خوردن تنقلات بود تو کالسکه نشست.

خوب خیلی به درد آرام نخورد اما به درد من ...!

حداقل به عنوان چرخ دستی, کیسه های خریدمو باهاش حمل کردم

عاشقِ اون سیبیلاتم هستم دخترکم

 

آرام به مطالعه خیلی علاقه داره و گاهی برای خودش کتاب یا روزنامه می خونه و قصه های جدید از خودش خلق می کنه, تو این سفر اما قصه های روی تابلوها!!! هم براش جذاب شده بودن

اینجا تو ایستگاه تاکسی قصه یه مورچه کوچولو رو می خونه

 

اینم 2 تا عکس باحال که خیلی خیلی دوستشون دارم

بخند تا دنیا به روت بخنده عشقم

آخه چرا در این پیانو باز نمی شه من یه خورده پیانو بزنم مث اون آقاهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

khaleh maryam
1 آبان 91 17:41
عکسهای قشنگیه همینطور مطالب جالبه دوستتون دارم
neda
4 آبان 91 21:30
Akhe che naz dare