آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

استانبول

1392/6/30 1:18
نویسنده : ویدا
701 بازدید
اشتراک گذاری

ما یه چند روزی رفتیم ترکیه سک سک کردیم برگشتیم، من که خیلی دوست داشتم این شهر رو، از بس چشم اندازهای زیبایی داشت. اما اصولا" سفری نبود که به آرام خوش بگذره چون هیچ برنامه اختصاصی برای آرام نداشتم تنها کار مثبتی که کردم تو این سفر کالسکه آرام رو با خودم بردم که خیلی خیلی زیاد به دردم خورد.

روز اول داشتیم می رفتیم جزیره

بالاخره قسمت شد بابا ها هم کالسکه هول بدن!!!

اینجا ورودی کاخ توپکاپی هست

اینجا محوطه کاخ هست و این ژست مظلومت منو کشته مادر

علی و آبتین . این دو تا برادر انقدر این مدلی به هم عشق می ورزیدن که من کلی دلم خواست که آرام یه خواهر یا برادر داشته باشه که انقدر مهربون باشن با هم

بچه ما رو ولش کنی کفشش رو در می یاره می پره رو چمن ها!

میدان تقسیم، من عاشق این کبوترها شدم و آرام هم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نیروانا
30 شهریور 92 8:15
همیشه به سفر عزیزم. همینکه کالسکه ش رو بردی یعنی خواستی اونم به نحو احسن! توی برنامه هاتون شرکت بدی ویدا جون. البته حق با توست بعضی سفرا شاید هنوز براشون زود باشه و اون جذابیتی که برای ما داره برای اونا نداشته باشه. امیدوارم دختر گلمون یه عالمه سفر بره با کلی برنامه ی اختصاصی برای خودش. بوس بوس
اليما
30 شهریور 92 9:17
سلام عليكم
رسيدن به خير


علیکم سلام
ممنون الیمای نازنین

مهسا مامان نورا
1 مهر 92 16:47
همیشه به سفر خوش گذشته باشه بابت لیاسهای خوشکل نورا و اون باقلوای خوشمزه هم ممنون
میگم راستی سک سک کردید و برگشتید کی گرگ بود جاش گذاشتید؟


مرسی خواهش می کنم قابلی نداشت
گرگه رو هم با خودمون اوردیم