آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

دختر فوتبالیستِ من!

1391/11/23 20:00
نویسنده : ویدا
248 بازدید
اشتراک گذاری

کتابِ قبل از خوابِ آرام رو خوندم و حالا نوبتِ حرفهای قبل از خوابمونه، در موردِ برنامۀ فردا صحبت می کنیم و اینکه آرام دوست داره فردا چی کار بکنه، کم کم خواب به چشماش می یاد وپلکش سنگین می شه ، بعد ناگهان یادش می افته که باید به من یه چیزی بگه؛

- مامان، من دوست دارم وقتی پسر شدم، فوتبالیست بشم!!!

یه کم جا خوردم و موندم که چی جواب بدم، بهش گفتم؛

- عزیزم برای اینکه فوتبالیست بشی لازم نیست پسر باشی. می تونی یه دختر فوتبالیست باشی.

آرام در حالی که گیج ِخوابه می گه؛

- من دوست دارم........

و خوابش می بره ، و من غرق در افکارم می شم، هر چی فکر می کنم هیچ کارتونی رو به یاد نمی یارم که قهرمانش یا حد اقل یکی از شخصیتهاش یه فوتبالیست از جنسِ زن باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
26 بهمن 91 23:17
دختر فوتبایست ما امیدوارم که موفق باشی در اینده اما قبل از شرکت در مسابقات فوتبال میخوام دعوتت که به یه مسابقه (چرا وبلاگمو دوست دارم ) بهمون یه سر بزن باشه.


مهسای عزیزم مرسی که از ما دعوت کردی توی این مسابقه شرکت کنیم سرِ فرصت و به زودی
مامان نیروانا
28 بهمن 91 16:26
قصه ی فوتبالیست شدن آرام رو براش تعریف کن، خودش بهترین قهرمان ر


واقعا" بعد از پستِ قصه گویی که گذاشتی بد جوری تو فکر یه قصۀ خلاقانه ام. ایدۀ خوبیه. مرسی از نظرت
خاله ندا
30 بهمن 91 22:30
امروز دوست داره فوتباليست شه وفردا دکتر ومعلم ,اين نيز مى گذرد, مهم اينه که توو اين فصل از زندگيش ياد بگيره که هميشه برنده نيست وبراى رسيدن به هدفش تلاش کنه