آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

باغ پرندگان

1392/2/9 0:30
نویسنده : ویدا
534 بازدید
اشتراک گذاری

گم شدن تو تهران مصیبتیست عظما! یه خروجی رو رد کنی برگشتن سر جای اولت رفت واسه یه ساعت بعد.  اما امروز گم شدن ما تو خیابونای شرقِ تهران بسیار بسیار سودمند بود چون کاملا" ناگهانی چشممون خورد به تابلوی " باغ پرندگان" و قرارمون رو با دختر خالۀ نازنینمون بی خیال شدیم و رفتیم یه گردشِ دو ساعتۀ دو نفره و بسی لذت بردیم.

چون بدون برنامه ریزی رفته بودم هم دوربینم شارژ نداشت هم اینکه آخر وقت رسیدم و فرصت نشد همه جاشو ببینم و جالب اینکه امروز نمی دونم به چه مناسبت ورود برای عموم رایگان بود.

من تا حالا گل لاله از نزدیک ندیده بودم، چقدر زیباست.

دالییییییییییی!

 

عاشقِ فکر کردنتم من

تو می خندی و من عشق می کنم از سرخوشیِ تو

آرام -  مامان این پرنده چطوری غذا می خوره با این دهنش؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

النا ( مهتاب)
9 اردیبهشت 92 6:58
دالییییی قربونت برم خانوم زیبا


دالی النا جونم ببخشید دیروز نیومدیم سر قرار!
زینب
9 اردیبهشت 92 11:27
چه جای قشنگی... منم دوست دارم اونجا باشم... دوستم مشهد هم بیان... کلبه کوچک ما به گرمی پذیرای شماست


جاتون خالی بود، به زودی ایشالا مشهدم می یاییم، بی خبر نمی زارمت.
الناز مامان بنیا
9 اردیبهشت 92 15:19
خیلی زیبا بود عکسشممم خیلیییییی


مرسی و بوس
مهسا مامان نورا
9 اردیبهشت 92 15:49
خیلی زیبا بود . دیروز اولین روز افتتاح وبازگشایی این بود در شرق تهران به همین دلیل واسه عموم آزاد بود دالییییییییییی آرامم.یه دنیا بوووووووووووس


ورودیش هر چقدر باشه خدایی می ارزه خیلیییییی جای قشنگی بود، زودتر بیایین با هم بریم
خاله شیم
11 اردیبهشت 92 16:52
آرام جان ! چقدر این عکست خوشگله دردوونه ی خاله.
کاش من هم اونجا بودم.
آخه من عاشق گل لاله ام... (زیااااااااد)
خوش باشید درکنار هم
ماااااااچ


شیییییییییییییییییییییییییم، مرسی که هستی، دوست دارم!
خاله شیم
12 اردیبهشت 92 18:41
من لحظه به لحظه با شمام ویدای مهربونم ( البته با این وبلاگ، امیدوارم همیشه همینجور به روز باشه تا من و باقی دوستان بتونیم از شما با خبر باشیم)

من بیشتر دوست دارم هم خودت رو هم آرام جان رو.


ممنونم دوستم
نازنین
1 تیر 92 17:02
چه دختر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.
من با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم.
اینم ادرس وبلاگ نیکوی منه.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.

http://nikoo-mousavi.niniweblog.com


مرسی عزیزم خوشحال می شم لینکت کنم نازنین عزیزم