آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

آرام به روایت دوربین

1392/3/20 13:39
نویسنده : ویدا
528 بازدید
اشتراک گذاری

این صنعت توریسم در تهران واقعا" مظلوم واقع شده، این شهر پر از جاذبه های گردشگریه!

عکسهای این پست هم بخشی از تهرانگردیِ ما به اتفاقِ مهمون هامون هست

این دو تا عکسِ اول مربوط به تهرانگردیمون نمی شه ، در سفرمون به دماوند این دو تا عکس رو گرفتیم که خیلی دوستشون دارم.

 

بوستان آب و آتش

 

باغ پرندگان ( فکر کنم توی این یه ماهی که تهرانم 5 بار رفتم این باغ پرندگان)

 

کاخ نیاوران

انقدر این بچه ها عاشقِ دویدن تو چمن هستن که اصلا" فرصتِ دیدنِ داخلِ مجموعه کاخ ها دست نداد.

 

باغ ایرانی ( باغ مستوفی الممالک)

اگه نیاز به آرامش و سکوت دارید این باغ رو بهتون توصیه می کنم، البته نه در روزهای تعطیل!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مسیحا
20 خرداد 92 16:19
سفرت به خیر اما
تو و دوستی خدا را
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را


وقتی برم دلم برای هیچ کس به اندازۀ تو تنگ نمی شه!
لیلا
22 خرداد 92 18:38
خیلی باحال بود فروردین و اردیبهشت جون می ده برای تهرانگردی
mamanjonjala
24 خرداد 92 0:03
مامان آرام
27 خرداد 92 12:24
ماههههههههه این دختر.
عاشقشم.
چندین بار عکس ها رو دیدم.


راستی من اصلا اسم باغ ایرانی رو هم نشنیده بودم چه برسه به اینکه ببینممش.
در برنامه های هفته اینده میذارم که یه سری بزنیمم.ممنون از معرفی .

در ضممن
من دارم از فضولی میمیرم که بدونم آرام جون از کدوم شهره؟


لیلای عزیزم
اول از همه لطف داری، دوم اینکه من عضو یه خبرنامه تهرانگردی هستم که تقریبا" هر هفته برام ایمیل می زنه و اطلاعاتی درباره گردش در تهران می ده، حتی کافی شاپ هم معرفی می کنه، برو به سایت www.baaemail.com
و اونجا خبرنامه تهرانگردی رو انتخاب کن و حالشو ببر!
و آخر از همه این که ما بندرعباس زندگی می کنیم