آرامآرام، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سفر به دنیای آرام

گل و گلدون

1391/10/18 17:01
نویسنده : ویدا
407 بازدید
اشتراک گذاری

فرق تهران با شهرهای کوچیک اینه که تلنگر زیاد داره، تلنگر به فکرت و به روحت، فقط کافیه نیم ساعت بری توی خیابون  تا شاهدِ انواع و اقسامِ تصاویرِ تکان دهنده باشی؛ آلودگیِ هوا، بچه های کار، عصبانیتِ بدونِ توجیهِ مردم در ترافیک، صورت های بدون لبخند حتی برای یه بچۀ با نمکِ مامانی که با نگاهش بهت می گه بابا جون چرا بهم نمی خندی آخه...!

خوب خیلی شلوغش کردم غرض گفتن مطلبِ لطیفِ دیگه ای بود البته.

اون تلنگره قرار نیست که همیشه چیزهای بد و منفی به ذهنت بیاره گاهی قراره روحت رو تلطیف بکنه.

من تهران که هستم زیاد گل می خرم از اون دست فروش هایی که سر چهار راه ها وقتی پشت ترافیک منتظر سبز شدنِ چراغ هستی می یان و بهت می گن؛ گل نمی خوایی؟، گل بدم؟ و همیشه یکی هست که من می خوام  براش گل بخرم و اگر نباشه خوب چه کسی بهتر از خودم.

دیروز از اون روزهایی بود که گل خریدم، وقتی اوردمش خونه یه شاخه اش شکست و افتاد زمین آرام هم گل رو از روی زمین برداشت و بعد از چند دقیقه هم اومد و گفت مامان گل رو کاشتم. و من هم با این صحنه دل انگیز روبرو شدم؛ زیباست نه؟

تجربۀ کاشتن گل بر می گرده به چند ماه پیش که می خواستم توی یه پست جدا گانه مفصل بهش بپردازم اما بیماریِ آرام باعث شد که اون پروژه رو رها کنیم و بیاییم تهران.

پروژه مورد نظر الان خشک شده البته! خدایش بیامرزد، عمرش به گل دادن کفاف نداد فقط سبز شد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ندا
18 دی 91 17:18
براى آرام گل قشنگم يه گلدون آماده کردم که وقتى برگشت بهش بدم. از تو خواهر خوبم به خاطر قلم خوبت و پرورش روح لطيف آرام متشکرم.


اینو که مطمئن بودم وقتی برگردیم یه گل جدید می کاری واسه آرام.
خواهش می کنم ند.
maryam
19 دی 91 16:38
به این میگن خلاقیت از نوع آرام
khaleh neda
20 دی 91 17:53
pas chera khabare jadidi nist viiiiiiiiiid


می بینم که خواننده پرو پا قرص شدی ند.
مامان نیروانا
1 بهمن 91 17:12
عاشقتم ویداجان، چون عاشق گلی . مث من همیشه دنبال یکی میگردی که براش گل بخری بی بهونه یا با بهونه. و دختر نازنینت هم به خودت رفته، تاب پژمردگی و شکستگی گلها رو نداره. به روح بلندتون درود مادر و دختر آسمانی


مرسی دوست عاشقِ گلم!